รายละเอียดนโยบายการคืนสินค้าและการขอคืนเงิน
การคืนสินค้าหรือการทำเรื่องเพื่อขอคืนเงินจะสามารถทำได้ภายใน 30 วันนับจากวันที่ทำการสั่งซื้อสินค้าเท่านั้น หากนอกเหนือระยะเวลาดังกล่าว ทางเราขอสงวนสิทธิ์ในการไม่คืนเงินหรือคืนสินค้าในทุกกรณี
เพื่อให้เป็นไปตามเงื่อนไขในการคืนสินค้า สินค้าชิ้นดังกล่าวจะต้องอยู่สภาพเดิมหลังจากที่คุณได้รับ และจะต้องไม่ต้องผ่านการใช้งานใดๆก็ตาม
รายการสินค้าที่ไม่สามารถทำเรื่องคืนสินค้าได้มีดังนี้
- Gift cards
- สินค้าประเภทซอฟต์แวร์และไลเซนต์คีย์ต่างๆ
ใบเสร็จในการชำระค่าสินค้าจะต้องถูกแสดงต่อทางเจ้าหน้าเพื่อประกอบในการพิจารณาในการคืนสินค้า ห้ามส่งสินค้ากลับไปยังบริษัทผู้ผลิตโดยตรงโดยเด็ดขาด
Our refund and returns policy lasts 30 days. If 30 days have passed since your purchase, we can’t offer you a full refund or exchange.
To be eligible for a return, your item must be unused and in the same condition that you received it. It must also be in the original packaging.
Several types of goods are exempt from being returned. Perishable goods such as food, flowers, newspapers or magazines cannot be returned. We also do not accept products that are intimate or sanitary goods, hazardous materials, or flammable liquids or gases.
Additional non-returnable items:
- Gift cards
- Downloadable software products
To complete your return, we require a receipt or proof of purchase.
Please do not send your purchase back to the manufacturer.
Refunds
ขั้นตอนการขอคืนเงิน
หลังจากที่ทางเราได้รับสินค้าและตรวจแล้วนั้น ทางเราจะแจ้งผ่านทางอีเมล์เกี่ยวกับผลลัพธ์หลังจากทำการตรวจสอบ หากได้รับการอนุมัติ ยอดเงินคืนทั้งหมดจะทำการเครดิตกลับไปยังช่องทางการชำระเงินที่ได้ทำการชำระเข้ามาเพื่อซื้อสินค้านั้นๆ ภายในระยะเวลา 30 – 90 วัน
Once your return is received and inspected, we will send you an email to notify you that we have received your returned item. We will also notify you of the approval or rejection of your refund.
If you are approved, then your refund will be processed, and a credit will automatically be applied to your credit card or original method of payment, within a certain amount of days.
Late or missing refunds
กรณีที่ไม่ได้รับเงินคืนหรือได้รับเงินคืนล่าช้า
หากว่าท่านยังไม่ได้รับเงินภายในระยะเวลาที่กำหนด ขั้นแรกให้ทำการเช็คบัญชีของท่านอีกครั้ง จากนั้นติดต่อธนาคารเจ้าของบัตร เนื่องจากขั้นตอนการได้รับเงินคืนนั้นอาจจะใช้เวลาช่วงระยะเวลานึงก่อนที่เงินจะเข้าบัญชี หากว่าคุณได้ดำเนินการขั้นตอนทั้งหมด แต่ยังไม่ได้รับเงินคืน กรุณาติดต่อทางเจ้าหน้าที่อีกครั้งเพื่อดำเนินการตรวจสอบและดำเนินการในขั้นต่อไป
If you haven’t received a refund yet, first check your bank account again.
Then contact your credit card company, it may take some time before your refund is officially posted.
Next contact your bank. There is often some processing time before a refund is posted.
If you’ve done all of this and you still have not received your refund yet, please contact us at admin@expressdigitalkey.net
Sale items
สินค้าลดราคา
การคืนเงินค่าสินค้าจะสามารถดำเนินการได้สำหรับสินค้าราคาปกติเท่านั้น ทางบริษัทขอสงวนสิทธิ์ในการละเว้นการคืนเงินสำหรับสินค้าลดราคาในทุกๆกรณี
Only regular priced items may be refunded. Sale items cannot be refunded.
Replace
การเปลี่ยนสินค้าชิ้นใหม่
ทางเราจะทำการเปลี่ยนสินค้าชิ้นใหม่ให้ทางลูกค้าในกรณีที่สินค้าเสียหายหรือมีปัญหาอันเกิดจากการผลิตโดยตรงจากทางโรงงานผู้ผลิตเท่านั้น หากคุณต้องการเปลี่ยนสินค้าชิ้นใหม่ กรุณาติดต่อหาเราทางอีเมล์ admin@expressdigitalkey.net และดำเนินการส่งคืนสินค้ากลับหาทางร้านโดยที่อยู่จะทำการแจ้งผ่านทางอีเมล์
We only replace items if they are defective or damaged. If you need to exchange it for the same item, send us an email at {email address} and send your item to: {physical address}.
Shipping Return
การส่งคืนสินค้า
ในกรณีที่มีการส่งคืนสินค้าเพื่อทำการเปลี่ยนเป็นสินค้าชิ้นใหม่หรือการขอเงินคืน ทางลูกค้าจะต้องทำการอีเมล์หาทางแอดมินผ่านทางอีเมล์ admin@expressdigitalkey.net เพื่อทำการรับที่อยู่ในการจัดส่งสินค้าคืนเท่านั้น ลูกค้าจะต้องรับผิดชอบค่าใช้จ่ายในการจัดส่งสินค้าคืนทั้งหมด
ในกรณีที่ลูกค้าได้รับเงินคืน ค่าจัดส่งสินค้าคืนจะถูกหักออกจากยอดเงินคืน หลังจากหักยอดเงินแล้ว ยอดที่เหลือจะถูกโอนเข้าบัญชีของทางลูกค้า
หากสินค้าที่ทำการจัดส่งคืนมีราคาสูง ทางเราแนะนำให้ทางลูกค้าซื้อประกันสินค้า หากสินค้าเกิดเสียหายหรือสูญหายระหว่างขนส่ง เนื่องจากขอบเขตความรับผิดชอบของทางไม่ได้ครอบคลุมการจัดส่ง
To return your product, you should mail your product to: {physical address}.
You will be responsible for paying for your own shipping costs for returning your item. Shipping costs are non-refundable. If you receive a refund, the cost of return shipping will be deducted from your refund.
Depending on where you live, the time it may take for your exchanged product to reach you may vary.
If you are returning more expensive items, you may consider using a trackable shipping service or purchasing shipping insurance. We don’t guarantee that we will receive your returned item.
Need help?
หากมีข้อสงสัยหรือต้องการสอบถามเพิ่มเติม
รบกวนติดต่อเราผ่านทาง admin@expressdigitalkey.net สำหรับคำถามหรือข้อสงสัยต่างๆกับการขอเงินคืนหรือการคืนสินค้า
Contact us at admin@expressdigitalkey.net for questions related to refunds and returns.